Tisdagsaktivitet

Varje tisdag rider Maria på Collis, tränar henne i hoppningen. 
I kväll gick det jätte bra, hon såg fin ut. Hoppade bana & hon såg
så härligt laddad ut tjejen min!
Maria var väldigt nöjd med henne vilket känns bra.
Hon tyckte att C utvecklas mycket på bara de här 3 ggr hon ridit henne
& jag håller fullständgt med!
På torsdag står det dressyr på schemat för min del  image1094 Kul att variera träningen lite.

Ser framemot tävlingen den 28 okt! Hoppas det blir mycket folk som kommer,
både åskådare & ekipage!

image1147Nä nu ska jag se desperate housewifes.
Och ladda med popcorn & cola image1140


image1149


~MONA, älskade moster.

Saknaden efter dig är så stor.
Den blir inte mindre & mindre för
var dag som går.
Frågorna försvinner inte med tiden.
Frustration, ilska, sorg & tomhet
är bara några av dom känslor som
finns.
Vi är många som mår dåligt över att
du lämnat oss.
Vi alla mår dåligt på vårt egna vis.
Önskar att du fanns här bland oss,
inte bara i tanken utan livs levande
med glimten i ögat & ett sprudlande
leende...
Älskar dig nu & för evigt.
                                              Sofie

image1150

Åsikter!!
Skrivet av: Maria

Va kul att det funkar bra med Collis.
Desperate housewifes är för härligt program. man får fnissa lite.
Alltid jobbigt med att förlora nån nåra anhörig. Ändå mer speciellt för er.
Kram på dig från mig & Kruse

2007-10-16 @ 22:35:37
URL: http://lofgrens.blogg.se
Skrivet av: matilda

jag satt precis och tänkte på att ja saknar henne.. och emil

2007-10-17 @ 18:41:56
URL: http://stroeem.blogg.se
Skrivet av: Therese

Jättefin dikt du lagt in!
Jag kommer den 28:e, men vart ska jag då?? Jag ska alltså bara vara åskådare ;)

2007-10-17 @ 21:52:49
URL: http://tostberg.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0