Tips önskas!


Jag blir alltid så sugen på nåt framför tv:n på kvällen..
Frukt tar jag i bland, men det känns så trist.

Jag behöver lite inspiration!! :-)

Så roligt & nyttigt kvällsfika... Tips någon???

Åsikter!!
Skrivet av: Anonym

hmm .. svårt de där, men kanske skiva gurka å morötter å göra någon god dip ? Fast du kanske tänkte dig nåt mer "matigt"
Hälsa alla på jobbet, ååh vad jag saknar er

2007-10-14 @ 13:22:51
URL: http://nikital.blogg.se
Skrivet av: Carro

Jag brukar steka råa grönsaker och krydda med vitlökskrydda. Sedan lägger jag en klick lätt creamfresh på sidan, och dippar dom i. (På tallrik)
-Supergott! =)

2007-10-14 @ 14:10:10
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Skrivet av: Maria

Skiva upp lite olika frukter i en skål då känns det inte så tråkigt. Låter dumt kanske men jag tycker det känns bättre så.
Nu har du gjort din arbets helg skönt eller hur?
Kram

2007-10-14 @ 16:32:25
URL: http://lofgrens.blogg.se
Skrivet av: Mia

Tänkte just säga fruktsallad är väl lite roligare.
Men ovanstående talare har nog redan gett dig ett sånt exempel. =)

2007-10-14 @ 19:05:37
URL: http://woodland.blogg.se
Skrivet av: Sara

Färska grönsaker i bitar....gör en dip av fil och lite spännande kryddor.

2007-10-14 @ 19:09:41
Skrivet av: Mia

Tack tack!
Lite stolt är man när man känner att man är på hugget!
Nu jävlar ska det bli promenera av! ;-)

Jag måste ta lite längre vändor om det ska ge nåt. Annars står jag bara still och stampar. Det händer liksom inget på vågen då för min del. :-(

2007-10-14 @ 20:10:56
URL: http://woodland.blogg.se
Skrivet av: josefin

hej sofie johannes katt ska heta ludde och min katt ska heta disa jobbar du till helgen??? jag undrar om vi kan hemta kat-ungarna den 20 eller den 21??? go natt jag ska till skolan i moron och johannes ska också dit hejdå kramar josefin

2007-10-14 @ 20:37:12
Skrivet av: Anonym

Nötter =) Det är min nya grejj =)

2007-10-14 @ 21:02:33
Skrivet av: Malin

Men du nu kommer ja in me nåt helt annat än tips om kvällsfika ! ;) Hört att du har kattungar du ska hä iväg, å då är min fråga: Har du kvar nån/några måntro ? Är ute efter 1, helst 2, och helst ska det vara hankatter !! ;p
Hade gärna lagt in ett tips åxå, men nu är ju jag inte så nyttig, så jag har inget ;D // Malin (John Olssons käring)

2007-10-14 @ 21:23:45
Skrivet av: Sofie

Tack snälla ni för era tips! Kom gärna med fler :-)

Malin- Jag har bara en tjej kvar..en väldigt söt:-)
Men brorsan & hans fru har kattungar, jätte fina. Ska höra med dom!!(läser du det här Carro,kan du ju skriva svar :-)

2007-10-14 @ 22:01:12
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: Bosse

Hejsan gumman så du har oxå kämpa dig igenom helgen
måste bara få detta först - FY FAAN VA VI ÄR BRA
till kvälls fika kam det ju vara gott med lite varma mackor med någon svampstuvning

2007-10-14 @ 22:10:07
Skrivet av: Bosse

ser att det blev en del fel i det jag skrev förut
så är kommer det rätta orden till dom meningarna
först så ska "säga" in där det ska inte heller vara kam utan "kan"

2007-10-14 @ 22:25:53

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0