At work

Nu sitter jag på 30 min rast. Snart ska min lärare komma hit för ett möte.
Jag har inte riktigt hunnit med alla uppgifter som jag ska men det får hon ta image1103
Ska bli skönt när man fixat den här utbildningen!!

För övrigt är jag verkligen skit trött i dag, jag var även på ett möte kl 9 i morse,
hade svårt att hänga med i svängarna...ögonen ville bara stänga sig hela tiden.

Måste gå, bye så länge

Åsikter!!
Skrivet av: Steffe

ska snart åka och jobba jag med, har eftermidag denna vecka, ha det Kram

2007-10-08 @ 12:54:59
Skrivet av: Maria

Jo det kommer väl efter dina bravader på stan...sedan är det nog så att du börjar bli gammal vännen....fniss.
Kram

2007-10-08 @ 14:07:32
URL: http://lofgrens.blogg.se
Skrivet av: mamilla

Hej!
Tänk att det tror jag med som
Maria skriver att du håller nog på att bli gammal du med.Fniss!
Kram på dig/Mamilla

2007-10-08 @ 15:22:32

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0