Snabb..

....skrivning blir det nu!

Idag har Maria hoppat Collis. Det gick bra idag, vi
höjde hindren lite idag så hon börjar lyfta på hovarna lite mer...slarvmajan där.
Det gick bra idag. Jag är så glad för alla framsteg hon gör.
Maria är verkligen duktig. Ser framemot att tävla till våren nu!
Men jag måste få bättre flås så jag orkar mer, kanske man ska börja
ta tag i joggingen? Eller ska man börja spinna på Stödehuset tro?
Ja nåt måste jag göra iaf.

Vi vart bjuden på god husmanskost hos mor&far i dag, det var så gott.
Tack snälla ni!

Nä nu måste jag åka ner till mina två prinsessor.
Jag lovar er att dom står
och väntar på att matte ska komma och ta in dom nu.

I kväll blir det chips & dipp framför
DESPERATE HOUSEWIVES!

Puss på er sötisar

image1215

Åsikter!!
Skrivet av: Anita

Hej!

Har sms en som jag ej fått svar från,mejlat en och så har jag skrivit till tradera och frågat hur vi ska gå tillväga men har inte fått något svar än.
Hoppas på en lösning för vår lilla ängel.

2007-11-06 @ 19:30:33
Skrivet av: josefin

hej Sofie hur mår du jag mår bra

2007-11-06 @ 19:46:52
Skrivet av: mamilla

Hallå!

Är du inte sugen och börja på yoga?Inte för att du får flås men bra träning på andra sätt ex.andning som är såå viktigt i ridning.
Kul att det går bra.Jag ska träna för Sara på lördag på Hussborg.Vi höres.
Kram Mamilla

2007-11-06 @ 20:07:00
Skrivet av: Jenny G

Va roligt att det går framåt med träningen, hoppas att det går bra på för er på tävlingarna!!
Kram

2007-11-06 @ 21:50:30
Skrivet av: Sofie

Anita:Ja vi får hoppas det ordnar sig!
Josefin:Jag mår bra!
Marie: Jo Yoga är nog jätte bra, men det blir nåt åt spinning/jogging hållet för mig ist!:-)
Jenny G: Tack! det kan nog behövas, jag har inte direkt några tävlingsnerver..
Kram på er alla

2007-11-06 @ 22:06:09
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: Jess

tack =) Det är min kusin som hjälpt mig med den =) Jag är helnöjd faktist =) PS fattar jag nada av. kan göra lite småsaker. men det är skit svårt!

2007-11-07 @ 08:21:09
URL: http://princessjess.blogg.se
Skrivet av: mamilla

Går inte att kommentera ditt nya inlägg.

2007-11-07 @ 08:28:56
Skrivet av: josefin

hej hej Sofie vad gör du??? har varit på skolan i dag

2007-11-08 @ 17:06:34

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0