PS

Sitter på jobbet nu....längtar nästan hem lite. Vill ju fortsätta att jobba lite med photoshop nu!
Så jag kan ändra designen här på sidan! image1207
Och sen forsätta jobbet med hemsidan så klart!

Nä nu ropar dom på mig!

Vink vink**

Åsikter!!
Skrivet av: Lari

Hej hej!
Tack så mycket för din kommentar..skoj att få lite uppskattning för det man gör..=)

2007-11-07 @ 19:20:59
URL: http://webkocken.blogg.se
Skrivet av: Marie

Kämpa på! Snart sitter det (10ÅR) tar det det kanske, med photosmäwch!!

'

2007-11-07 @ 21:16:12
Skrivet av: Catrin

Åh vad kul med photoshop.. Ska få det av Camilla jag med! Men först ska datorn lämnas till en kompis till David, och tömmas!! Full i virus och går dösegt... Men först måste ju bilderna sparas samt alla program o mappar man vill ha kvar. Och när stegen blir för många så drar det ut på tiden =/ Såna är vi!! =) Puss*

2007-11-07 @ 23:32:55

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0