Perioder...

....japp. Såna går vi alla igenom på olika områden,, eller hur?!

Jag tror jag är inne i en " vill ha-allt-jag-ser"-period, typ.
Sitter och glor runt på nätet: tapeter, kläder, smycken, hästgrejor,
ljuslyktor, gardiner, semester resor, -ja ALLT :-)
Det är ju roligt att drömma sig bort...och önska att man kunde handla allt man önskar sig / behöver.

Nästa period då är den där shoppingen totalt som bortblåst.
Då drömmer jag mig bort bland recept på goda middagar, härliga tårtor
och underbara efterrätter.

Hehe, dagdrömmaren. Är det jag det?
Haha, ser ut som så nu när jag  läser igenom det jag skrivit.
Men så är jag ju född i fiskens tecken oxå :-)
LÄNK här


I kväll är det Desperate housewiwes!! NICE!
Det är det som ligger närmast på min "att göra" lista.

I morron är jag ledig vilket ska bli jäkla skönt.
Ska nog sova till  9, MYS!
Sen ska Maria & jag träffas en sväng på fm.
Och på em ska vi ju vara på Näset, spännande &
se hur det går. Jag ska både filma lite & knäppa kort.

Nä nu blir det att mysa med en nyinköpt tidning i soffan och vänta
på DHW.

Tidningen:
image1234


Åsikter!!
Skrivet av: Gittan

Det där med goda middagar och smarriga tårtor KÄNNER JAG IGEN HUAAAAA!!!!Ursch

2007-11-13 @ 20:58:34
Skrivet av: mamilla

Jag ställde upp som provsmakare men vart tog tårtona vägen?Fniss!
Lycka till imorgon!
Kram Mamilla

2007-11-13 @ 21:33:46
Skrivet av: Catrin

VILKEN FIN SIDA!!!
Nu blir jag ispirerad IGEN =) SÅ fort någon har nå nytt utséende så känns de så fräscht och kul.... Vil också förnya mig! Men just nu finns aldrig tiden (blir lite bloggning som det är..) Hadet gott! Kram

2007-11-14 @ 00:00:23
Skrivet av: Gittan

vad duktig du är Själv är jag urdålig på alla dessa koder man skall skriva in. Det är alltid roligt med förnyelse kram Gittan

2007-11-14 @ 09:52:03

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0