Min dröm

Jag drömde nu på morgonen att jag fick  beskedet att jag hade cancer.
I underlivet, livmodern.

Jag fick beskedet på sjukhuset och samma  dag skulle dom (personalen) 
anordna så att jag fick träffa alla mina vänner, släkt och familjen.
Eftersom att jag inte skulle uppleva min 30 årsdag så fick jag se
det här som min 30 årsfest sa dom.

Jag vägrade, hade nyss fått veta det här, jag ville inte träffa en massa folk.
Jag ville berätta för närmaste familjen först..och smälta denna sanning.
MEN nej sa sköterskan.
-Folket är redan här och väntar på dig. Jag fick panik men hade inget val...
...gick in i en lokal som var FULL av folk.
Alltså, gamla pojkvänner, vänner sen grundskolan, en del vänner man
glidit ifrån, all släkt osv. Men även min familj och nära vänner.

-Vart vill du sitta sa sköterskan. Jag tittade mig omkring, vid alla bord f
anns det lediga platser.
Vart sitter mamma & pappa tänkte jag....då fick jag se att dom satt vid
olika bord och jag var tvungen att välja ett.

Oj vad mycket känslor som snurrade i mitt huvud & vad många frågor.
Eftersom att det var i underlivet konstaterade doktorn på direkten att jag
aldrig skulle kunna få barn.
Kanske därför jag aldrig haft ett sug efter barn tänkte jag, men kände
ändå en stor sorg

Hade heller inte länge kvar att leva, men det konstiga är att jag kände
aldrig rädslan för att dö.
Jag tänkte mer på  hur mamma & pappa & de närmaste skulle ta det...

Jag vaknade innan jag behövde välja sittplats.

Det var så många känslor som fanns med i drömmen, sånt jag inte
tar upp här eller tänker berättta för någon.
Personliga saker.
Det var lite som att se tillbaka på det liv jag hitintills levt och upplevt.
Saker jag skulle ha gjort annorlunda, beslut jag tagit som varit nödvändiga
osv.

Eftersom att jag drömde den här drömmen nu på morgon så är allt så
färskt & drömmen var SJUKT verklig!

Det var skönt att vakna....

.......men tankarna snurrar fortfarande.


Godmorgon på er!
                                    Love from Me..

Åsikter!!
Skrivet av: Bosse

det var en väldigt tark och jag tror att det är något ditt under medvetna vill göra dig medveten om

2007-11-29 @ 10:00:42
Skrivet av: mamsen

ja det var verkligen en otäck dröm,tur att det som sagt var bara var en dröm Kram

2007-11-29 @ 10:52:20
Skrivet av: Birke

Fyfan vad hemskt att ha en sån dröm.

2007-11-29 @ 11:38:42
URL: http://www.birke.blogg.se
Skrivet av: Maria

Jo drömmar kan vara otäckt verkliga ibland.

2007-11-29 @ 13:08:47
URL: http://lofgrens.blogg.se
Skrivet av: Gittan

Hoppas det inte var min historia som framkallade detta, för det var inte det som var meningen Skönt att det var en dröm iallafall. Kram Gittan

2007-11-29 @ 13:57:02
URL: http://gittanwb.blogg.se
Skrivet av: mamilla

Vad roligt att det gick bra på träningen fattar inte hur ni vågar hoppa såå högt!!Drömmar är ibland otäcka men förstår
dina tankar alltför väl.Kram på dig kära kusin /Mamilla

2007-11-29 @ 16:40:26
Skrivet av: Sofie

Bosse: Ja kanske...
Mamma,Birke & Maria:Japp!:-)
Gittan: Nä det tror jag inte!
Marie: Det var MAria som hoppade men jag har faktiskt hoppat 120 ja med *mäkta stolt*!!!!

2007-11-29 @ 16:53:56
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: Sara

Usch vilken dröm...att man ska måsta drömma såna saker. Skönt när man vaknar!

2007-11-29 @ 21:26:25
Skrivet av: Catrin

Visst är det ruskigt hur drömmar kan skaka om en?? De etsar sig verkligen fast... en del alltså! Intensiva och verkliga, så att man långt efteråt tror att de har nån koppling till verkligheten.

Och inte ska vi fira din 30-årsdag på det viset inte!!! ;) Näe, hejdundrande partaj blir det! Med friskt och helt underliv -hehee!

2007-12-07 @ 01:06:22

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0