Hoppla

Lite update från träningen igår!

Jag fick låna ett bett av Maggan till Collis: pelhamstång-bett.
Hon gick mycket bättre på det! Maria sa att det var en stor
skilland, även Maggan såg det. Så det var skoj!
Dom hoppade lite högre hinder den här gången kring
120 och det gick bra! Rev inte!! image1266

Det är synd att det inte bli några bra kort med min mobil
(pga mörkret i ridhuset)
och jag får faan inte ur bilderna ur digitalkameran heller! image1267

Men jag bjuder på en bild på trippelbarren (120)
Suddig tyvärr....

image1268

Åsikter!!
Skrivet av: Mathilda Gradin

hej jag har nys komit hrm från skolan kram mathilda

2007-11-29 @ 16:12:47
URL: http://mathildagradin.blogg.se
Skrivet av: mamsen

ja synd att det vart suddigt annars var det ett bra kort

2007-11-29 @ 20:39:10

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0