Blääää..

«·´`·.(*·.¸(`·.¸ ¸.·´)¸.·*).·´`·»
«·´¨*·.¸¸Välkommen¸¸.·*¨`·»
«·´`·.(¸.·´(¸.·* *·.¸)`·.¸).·´`·»



Idag har jag varit hungrig/sugen på ALLT & INGET!
-Alltså, ni vet när man springer till kylen ungefär en
så där 1000 gånger på en timme.
För att varje gång hoppas att någon vänlig
själ har lagt dit en massa gott sen sist
man öppnade dörren, dvs för
1 MINUT sen.
Jag har funderat och funderat och åter
funderat 
VAD jag är sugen på...
Men icke. Jag vet inte än..och tro mig, jag har
testat en hel del grejer
HELT i onödan.
Smörgåsar,popcorn, kaksmet(!!) osv..
Gaahhh, gud så frustrerande!!!
Nä, nu ska jag kika efter om nån gjort en smörgåstårta
eller nåt till mig! Man vet aldrig.
Fnys!


oooO.............. Tjingeling
(.... )......Oooo glöm nu inte att
. (....... (.... ) lämna en
.._).........) / kommentar!
.............(_/

Åsikter!!
Skrivet av: Maria

Ja visst är det konstigt. Precis som att 5 minuter så finns det nåt gott där. Jag tror oxå på att plötsligt så finns det där. Är vi bara knäppa eller totalt pantade?
Kram

2007-11-04 @ 21:59:21
URL: http://lofgrens.blogg.se
Skrivet av: mamilla

Hallo!
Jaa,
det är något konstigt fenomen som vi kvinnor har.Kanske helt plötsligt ligger det en smörgås tårta där i kylen vem vet!?
Kanske Massa stor ihop en!
Vet precis hur det kan vara man springer och rycker i denna dörr.Fniss!
Ha ddet gott kusinvitamin
Ridtur nån dag i veckan?
Kram Mamilla

2007-11-04 @ 22:19:53
Skrivet av: matilda

haha, såg du att inlägget bara försvann.. sen kollade ja så hade ja en kommentar från dig. Då var jag tvungen att sno ihop ett nytt som passade in ;)
och de där med kylen, så är jag jääämt! :D det kan nog många stämma in på

2007-11-04 @ 23:55:15
URL: http://stroeem.blogg.se
Skrivet av: Elenor

Tack Tack... Jag hoppas också att det går bra ...
ska dock inte på själva arbetsförmedlingen, ska träffa arbetsgivaren på stället jag eventuellt ska ha praktik i, jag berättar om det i bloggen framöver.

Jo jag känner igen det där fenomenet att gå till kylen när man är sugen på nåt hela tiden, kanske därför att man är lite rastlös eller nåt = )

Vi hörs något framövers, får se om jag orkar lägga in något inlägg när jag är hos mor och far, är bortrest dit med hästarna from i morgon till onsdag.

Hoppas allt är bra med dej och familjen... =)

Ha d gött

2007-11-05 @ 00:20:33
URL: http://www.ellas81.blogg.se
Skrivet av: Anita

Så där var jag också när jag bantade :-)
Kunde smälla i mig vad jag såg och ändå var det inte bra...
Börjar mitt nya liv idag som får hålla sig fram till jul nu :-)
Vi hade kul i lördags :-)Inte på forum kanske var sådär jättelyckat men före :-)

2007-11-05 @ 06:44:14
URL: http://krickelinan1971.blogg.se
Skrivet av: Jenny G

Hallo!!
Brukar vara så en gång i månaden man fattar aldrig att det är för att man ska ha röda veckan, så är det för mig i alla fall.
Jättekul att Lena har kommit hem på byn igen!
Kram

2007-11-05 @ 07:44:33
Skrivet av: Gittan

Är man osäker på vad man är sugen på kan det bero på att man är törstig prova ett glas vatten.

2007-11-05 @ 08:16:10
Skrivet av: Mia

Det där fenomenet känner man nog igen.
"hmmm... undra om det finns något godare i kylen nu?!"
haha...

2007-11-05 @ 09:37:47
URL: http://woodland.blogg.se
Skrivet av: Mia

Förresten... Jo, det är en liten mini-Joel som bor här. ;-)

2007-11-05 @ 09:38:12
URL: http://woodland.blogg.se
Skrivet av: Sofie

Marie: Ja det tycker jag vi ska göra! det var skoj sist!
Jenny G: Du har HELT rätt. Fick beviset/svaret varför i morse :-(

2007-11-05 @ 12:44:37
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: Sara

Appropå kaksmet...blev så sugen på pepparkaksdeg...såg en förpackning i "gott kylen" på ICA. Ha det bra =)

2007-11-05 @ 19:25:47

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0