Yesterday!

Vi hade sjukt roligt igår. Faan vilken kul kväll. Träffade Sofie & Erika på Oscar, åh sötnosar.
Det var så roligt att träffa er.
Peter (klasskamrat) träffade jag oxå =) Mycke roligt folk ute igår.

Tyvärr knäppte jag lite kort i går, så några snygga bilder får ni inte se. =)

*vink vink*




(Kina, sorry. Jag får så dåligt samvete vännen..)

Åsikter!!
Skrivet av: sukka

Men OJ va paff jag blev när du dök upp på Oscar!! Faan va kul att få träffas lite.. =)
Vart gick ni sen då? Hade ni kul? Å du, Du var svinsnygg!! ;)
Pussar i massor E

2007-05-27 @ 12:45:48
Skrivet av: soufi

men gud va kul d va å träffa dig på oscar av alla ställen...hyfsat otippat!!:) tråkigt att ja va lite för full bara, så ja inte han å träffa kina oxå. hörredu mamma ropar här bakom axeln på mig att du va svinsnygg i nån röd tunika..va är d för nå snyggt då??=)hare bra gumman

2007-05-27 @ 15:44:51
Skrivet av: sofie

Sukka: Vi var överallt tror ja.."pubrunda" liksom =) Du var super HET själv puman. PÖSS
Soufi:Inte var väl du för full heller?! PÖSS*

2007-05-27 @ 17:02:49

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0