Underbart väder, jippi!

Nu är morgon promenaden undanstökad, skönt. Vädret är helt ofattbart skönt alltså.
Idag har jag en del att stöka i...

Planer för dagen:
*Städa
*Plugga, (jo lite iaf)
*Rida Susand
*Träning i kväll kl 18 (med C)
*Mocka ur ute boxen i hagen
*Gratulera pappsen på hans födelsedag!
*Fara till Fränsta

Hm, jag tror det var det jag hade tänkte. Men vad som blir gjort är
en annan sak. Updaterar i kväll så får vi se vad jag har avverkat.

En sån här dag, med underbart väder å så kan jag säga att jag vill FLYTTA!
En trång 2:a UTAN balkong,längst upp i kåken. Nä fy! Jag vill kunna slå upp
dörren å vädra. Nu har jag alla fönstren öppen å det märks knappt.
*suck*
Men hyran är ju bra så man får tänka på det.

I morse när jag skulle ta mina mediciner så var dom slut, gaah!
Jobbigt. Kanske måste ta mig en tur till Fränsta oxå...

Idag fyller pappa år! Grattis gamle far!!*fniss*

Mona skulle ha blivit 46 år idag...herregud alltså.
Finner inga ord just nu.....................................

Nu: Städning

Åsikter!!

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0