Top modell

Programmet var lite rörade på slutet tycker jag.
Tårarna lurade i ögonvrån.

Kan inte bestämma mig för vilken som jag tycker
ska vinna.
Melrose är ju verkligen duktig & har nog det som
krävs där ute.
Men jag gillar Caridee oxå...Hm, svårt.

Vem hejar ni på??

image262

Åsikter!!
Skrivet av: carro

jag hatar melrose, hon har nåt som jag bara stör mig på.. hon känns så fake.=P Men cari-dee är grymt skön och duktig, hon är min personliga favorit och har varit genom hela säsongen! =) goo cari-dee!!

2007-05-02 @ 22:58:24
Skrivet av: sofie

Ja hon är för mycket Melrose, men samtidigt duktig.

2007-05-03 @ 07:18:23
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: mamsen

alla utom melrose,hon är för gammal

2007-05-03 @ 15:27:22

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0