Thinking

Tänker på dig varje dag. Saknar dig. Hör ditt skratt eka i mitt huvud.
Tänker på dina små egenheter...
Lever på hoppet att vi kommer att mötas igen. I en bättre värld.

image319

Åsikter!!
Skrivet av: Anita

ja, vem vill inte möta henne igen..tror din käre morbrors reaktion kommit i helgen..han har det svårt, blev verkligt på nått vis för honom när han såg din fina film..

/Kram

2007-05-13 @ 19:56:57
Skrivet av: sofie

Va roligt att ni hittat hit!! Ja det är svårt det hät. Ge Håkan en kram från mig!

2007-05-13 @ 22:32:57
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: mamsen

JA HON FATTAS VEKLIGEN MIG. HAR HAFT EN JOBBIG NATT IGEN,KAN KANSKE BERO PÅ ATT JAG VAR PÅ GRAVEN IGÅR.DET GÖR SÅ ONT.

2007-05-14 @ 06:50:12
Skrivet av: Anonym

hej

2007-05-14 @ 08:15:49
Skrivet av: matilda

vi alla saknar mona och det gör ont nästan hela tiden.. vi kommer att möta henne som sofie skriver, i en bättre värld. När vi är klara med våra liv. Det kommer göra mindre ont med tiden. Jag har varit på graven några gånger, jag brukar åka dit och prata lite minnen med mona och berätta för henne hur mycket jag saknar henne. Men det gör lika ont efter varje gång..
Det är sjukt att jag aldrig sa dom tre orden som egentilgen är så lätta att säga men ändå så
svåra, för Mona var en person jag älskade och jag kunde ha låtit henne veta det tidigare.. Man vet inte vad man ska säga/skriva riktigt eftersom det inte finns några som helst ord i hela världen som kan få henne tillbaka och det spelar ingen roll hur mkt man önskar henne tillbaka så får vi vänta.. på livet efter det här. För då ska vi alla få möta de vi mist i detta liv, då ska dom vänta på oss. Det tror jag på..

2007-05-21 @ 23:41:53
URL: http://stroeem.blogg.se/ms/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0