svårt med rubrik..

Godmorgon alla!

Idag blir det ingen morgon promenad, ska träna kl 9 ist.
Super synd att du inte kan Anna, men jag känner att jag
måste ta chansen att träna ändå. Det kan inte alltid passa
oss alla samtidigt...tyvärr.

Jag har inte vaknat en enda gång i natt pga handlederna.
Sov med båda skenorna på, inte det skönaste men hellre
det än att vakna varje timme.

Jobbar 14-21 i dag. Och i morgon är det verksamhetsplanering
med jobbet. Vi ska vara på travet hela dagen. Kina & Berit
sla ut på kvällen, hade varit kul att följa med men man är inte direkt
upplagd eftersom begravningen är dagen efter...
Gruvar mig så det är inte klokt, men jag skjuter bort tanken
hela tiden och försöker att inte tänka på det. Får ta det på fredag...urs.

Kram Sofie

Åsikter!!
Skrivet av: hemlig

Hoppas träningen går bra idag......

2007-05-02 @ 10:11:13
Skrivet av: Frun

Så kan det va...

2007-05-02 @ 12:33:15
Skrivet av: Kina

Vi är många som kommer ha er i tankarna på fredag...../Tusen styrkekramar

2007-05-02 @ 20:24:42

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0