Slöar

Slöar framför datorn, finns andra saker jag borde göra men....jag fastnar liksom här =D

Träning i kväll igen. Det ser jag fram emot. Men inte att köra transporten + bussen själv.
Känns som en hel jävla långtradare att köra juh! =) Men skönt att det är automat iaf.
Men men det är det värt!

Massa ringde förut, han kör lastbil nu åt vägverket tror jag det är. Åkte med han härom
dan, jag vart faan höjd rädd. Satan va högt man satt! Så där hög var inte förra lastbilen
jag åkte med som han körde.

Nu: ...vet jag inte riktigt. Boka tvätt tid kanske.

vink vink*

Åsikter!!
Skrivet av: Kina

Ta det vackert, Daniel följde med Andreas nu och blev eld o lågor för han ska få åka med SOFIE i storbilen som han säger!!!

2007-05-10 @ 18:41:05

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0