Slappis**

Nu ska jag krypa ner i soffan med min onda handled och en film,
+ en massa gott snacks! Frossar-dag = MYS!!!
Dörren är låst och jag är helt alena! NICE!



~~~~~~~~~~

Det är så tragiskt med olyckan...stackars stackars familj.


~~~~~~~~~~


Jag hade rätt ang kattungarna iaf, som jag skrev om i ett tidigare inlägg.

3 tjejer & en kille.


Update later!


Åsikter!!
Skrivet av: sukka

Hej stumpa!
Hur går det m handleden egentligen?? Äru sjukskriven länge? Jag tror att jag ringer nån dag ist!! hahaha Pussar på dig!

2007-05-15 @ 15:04:51
Skrivet av: sofie

Tjena vännen! Jag är sjuks. i 3 veckor, första dagen i dag. Så vi kan väl passa på att träffas nåt? PÖSS

2007-05-15 @ 18:47:35
URL: http://sgradin.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0