Regn..

image480
Mamma ringde kl 7 & sa att Collis var lös. Snacka om jobbigt.
Kliva upp helt nyvaken & rakt ut i ös-regnet. *Gäsp*
Ja det är baksidan med att ha häst. Den STÄNDIGA oron
över att dom ska komma upp på E-14 och bli påkörda...

Jag oroar mig mycket över mina hästar...
Får dom tillräckligt med mat?
Trivs dom hos mig/med mig?
Varierar jag mig tillräckligt i min träning?
Rider jag för mycket?
Rider jag för lite?

Ja många av dom här frågorna snurrar i mitt huvud
dagligen. Den ständiga oron över att hästarna inte
mår bra.
Strävan efter att ge mina hästar ett bra & meningsfullt liv.
Men man får lita på sin intuition, jag har ändå hållt på
med det här sen jag var 4-5 år. Och jag har lärt mig en
sak....
Man blir aldrig fullärd...

 
Mina prinsessor....


.


Åsikter!!
Skrivet av: Marie

Hej svejs!
Ja ,denna ständiga oro att de mår bra osv. finns hos mig med.men man gör sitt bästa.Inte kul när de är lösa ute.Mycket kan hända. Idag far min prinssesa på träning.Kul ska de bli att se hur det går.
Kram Mamilla

2007-05-31 @ 09:45:12
Skrivet av: sofie

Mamilla: Spännande!! KOmmer ni på brännboll på lördag?

2007-05-31 @ 11:05:12
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: Anonym

Jaså, jaha tack för svar Soffan o marie =)
Hur många är anm till din brännboll??

2007-05-31 @ 11:27:01
Skrivet av: Marie

ja det skulle va kul men vi är inte lediga du vet./Mamilla

2007-05-31 @ 11:38:41
Skrivet av: sofie

Marie: Ja men brännboll måste väl ni alla kunna vara med på? Alla är välkomna, kommer att vara barn med oxå
Anonym: Ingen aning hur många det är...

2007-05-31 @ 15:06:23
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: mamsen

Kul!!!!!Allså inte att hästen var lös men att jag fick väcka dig. HIHI

2007-05-31 @ 20:45:08
Skrivet av: carro!

Jätte fina bilder Sofie!!

2007-06-01 @ 11:13:31
URL: http://carolinehulinder.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0