Onsdag=lillördag

Hade en SUPER trevlig kväll i går på brännbollen. Roligare än jag förväntat mig.
Mamma & jag kom på en super ide', vi delar på en roll på plan. Eftersom att hon inte kan springa,
och jag inte kunde slå, så slog hon å jag sprang. Gud så kul det var.
4 lag var det som deltog. Hemtjänsten, Brynet, Servicehuset & så vi: Knutshemmet.
Vi kom 2:a...hm...det där tar vi igen nästa år. Haha..

Efter brännbollen så åt vi allihop, alla tog med sig det man skulle äta. Och drack gott till
;-)
När nästan alla hade åkt hem så fortsatte några av oss kvällen hos Margit, mysigt.

Bilder kommer sen.....

*vink vink*

Åsikter!!
Skrivet av: kina

Suck.....va är väl en bal på slottet!!! Hade såååå gärna velat vara med men maj månad är ju bara hopplös, allt tycks hända på samma datum. Men jag gläds med mina vänner att ni fick en lyckad kväll...(utan mig)!Kram

2007-05-23 @ 10:52:56
Skrivet av: mamsen

det var verkligen SUPERTREVLIGT,

2007-05-23 @ 10:54:57
Skrivet av: sofie

Men vännen, den 2 juni tänkte jag ordna lite brännboll & mys så då är det bara att ta med sig familjen å komma!! Pöss & Kram

2007-05-23 @ 11:07:01
Skrivet av: sofie

Datumet är preliminärt bara..

2007-05-23 @ 11:07:42
Skrivet av: Nikita

Tack för igår och tack för maten =)
Vart ska du ha brännboll då ;P

2007-05-23 @ 12:55:45
URL: http://nikital.blogg.se
Skrivet av: sofie

Nikita: Det blir här i Viskan, tid & plats återkommer jag med. Du/ni är välkommen! =)

2007-05-23 @ 13:04:17
URL: http://sgradin.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0