Omplåstrad!

Operationen gick bra igår, men harinte sovit allt för bra inatt...
Handen måste alltid vara i hjärt-höjd, en aning jobbigt att gå å hålla den så...ser dessutom ur fånigt ut  =)
Tack snälla mamma för sällskap & skjuss!!

Vi for på ett cafe' & unnade oss lite            
gott fika. (medans bedövningen                        In pain....
fortfarande verkade)                                     (ser så yngklig ut)
                                      

Nu: Ska faster Ingvor komma hit & kolla könen på missarna,
jag brukar alltid kunna se det men den här gången är det svårt.
Min gissning: 4 tjejer  (ev en kille, men tveksamt).

Åsikter!!
Skrivet av: Marie

Hej!
Lilla gumman nu är det gjort och jag lovar dig at du kommer att tycka det är skönt.Inge mer domningar och värk Kram Mamilla

2007-05-15 @ 10:02:15
Skrivet av: Anita

krya på sig lilla handen nu...skönt att slippa värk sen nu..har inte Eva (mormor) gjort samma operation??

2007-05-15 @ 10:44:46
Skrivet av: mamsen

ja,du ser inte pigg ut,men det kommer att bli bra

2007-05-15 @ 12:00:48

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0