Jag gillar LISTOR!!

Snodde den av Anna! ;-) Tack.

1. Kan du fixa en punktering och byta torkarblad själv? Ja om jag måste så...
2. Hur äter du ett äpple? Helst skalat...
3. Är du rädd för små svarta kryp med många ben? Ja fy faan!!
4. Big Brother eller Sportnytt? Helt klart BB
5. Rent spontant, om du får välja en present till dig själv, vad skulle det bli då? Massage!
6. Är du mörkrädd?Lite..skogen är skrämmande i mörkret
7. Resmål som fascinerar? Thailand
8. Ditt senaste telefonsamtal? Mamsen
9. Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag, The pussy cat dolls!!
10. Förrätt eller efterrätt? Efterrätt!
11. Bästa stunden på dagen?Kvällen
12. Tre saker du alltid har med dig?Mobil, läppomoj & ...va svårt...
13. E-post eller snigelpost? E-post

Åsikter!!

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0