Jag blir vansinnig

Jag blir så in i helvetes förbannad på dessa smällare.
Var det inte sista april igår?`??
Se för faan till att skjut dessa raketer då! Varför kan inte folk inse att det finns
massor av djur som far väldigt illa av det?
Det är nog illa att man på nyårsafton och sista  april måste ge sina djur lugnade
för att dom ska klara av kvällen!!!!

Just nu smäller det hela tiden här ute så hästarna sprang som galningar i ren panik
i hagen. Nu står dom inne i stallet. Dom blir kanske inte lugnare av det med man undviker
att dom får skador och dyl iaf.
Mammas hund Vilma flåsar och är såå orolig.

Ta ansvar människor där ute och se till att ni & era barn gör av med raketerna den 30/4!!!

Åsikter!!
Skrivet av: Jessica

förstår vad du menar. har haft både hund och hästar som farit dödsrädda just vid dessa tillfällen =(

2007-05-01 @ 18:17:02
URL: http://princessjess.blogg.se
Skrivet av: mamsen

ja man är ju brydd att inte vuxna fattar nåt å säger åt ungarna men det skulle väl va förskräkligt för en del........att få en tillsägelse menar jag. Historien upprepar sig. SUCK

2007-05-01 @ 19:52:02
Skrivet av: Anonym

ja det är jobbigt med dom där smällarna

2007-05-02 @ 10:07:48
Skrivet av: hemlig

brrrrr.....

2007-05-02 @ 10:08:27

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0