Hå & hej

Go morgon allesammans!
Hoppas ni hafe en bra natt, det har jag. Sovit rätt bra trots min hand. Den KLIAR nåt så djävulskt nu för tiden så jag tror jag blir tokig. Dessutom så är jag blå långt ner på underarmen...vart det i går. Knepigt att det kom så långt efter.

Planer för dagen vet ni ju redan, stan. Massa ska hjälpa mig med ridbanan i dag på em, ska bli skönt när den är klar. Tänk att bara ha ett sten kast till den, att kunna träna när man vill & slippa åka jämt om man vill träna på bana. WEEII! Jag längtar.

Nu måste jag välja ut nå kläder att ha på mig.

image359

                                                                                        Miss S

Åsikter!!
Skrivet av: Carro

Detsamma till dig!

2007-05-18 @ 08:38:34
URL: http://carolinehulinder.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0