Girls just wanna have fun

I kväll är det party som gäller, med brudarna. Hoppas Lena inte bangar nu bara
*håller tummarna*
Får se vart man hamnar, kanske blir det stan =) För på den här byn händer
det nog inget i kväll (som vanligt).

Vet inte vad jag ska ha på mig för kläder...det vanliga problemet...
Jag skulle vilja vara som du Kina när det gäller kläder, som kan välja det i dagar före.
Det är en omöjlighet för mig. Jag måste vara på ett speciellt humör för kläderna liksom.
Det som satt snyggt (enl mig själv) ena helgen behöver inte alls sitta snyggt nästa gång osv.

Undra om jag ska ha samma som förra helgen? Svarta leggings & den svart & vita tunikan?
F*k va svårt. Ja ja jag får se.

                                 code by JCFaithcode by JCFaithcode by JCFaithcode by JCFaithcode by JCFaith

Åsikter!!
Skrivet av: carro!

Du brukar alltid hitta på något som är fint Sofie, så det löser du gallant!!
Håller med dig om att man inte kan välja kläder "dagar innan"... -NIX, måste göras samma dag!! Ha så super kul i kväll då! Festa lite åt mig med!!!!!?

2007-05-26 @ 19:36:42
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Skrivet av: Anonym

tror attdu är jävligt snygg ikväll men det är du alltid

2007-05-27 @ 00:59:13

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0