Allmänt

Godmorgon på er!!
Det vart tidig kväll i går. Jag var så jävla uttråkad.
Fanns ju inte nåt att kolla på på tv:n heller. GAH.

Idag är det tävlingsdag i Stöde! Men jag kan inte juh inte vara med. SUCK.
Men det ska ändå bli skoj att  vara där å jobba, å se tävlingen från en åskådares
ögon. Annars har man ju fullt upp med hästen liksom.
Kom gärna dit å kolla, det är super kul när det blir mycket folk.  image439

"Snöret" (katten) fick allt som allt 4 kattungar varav en fick vi ta bort pga missbildning.
Så nu ligger det tre små knyten i lådan. 2 grå randiga och 1 svart med vit bläs.

Nu: Frulle: grov smörgås med keso+gurka, fil

image440

Åsikter!!
Skrivet av: Gittan

Ibland känner man sig så himla urtråkad kan det bero på vädret kanske. En liten kram kanske piggar upp. Se där jag såg ett
litet leende.Kram pårej!

2007-05-26 @ 08:59:34
URL: http://gittanwb.blogg.se
Skrivet av: sofie

Gittan: Du är så snäll, den där kramen värmde & det vart faktiskt ett leende oxå! Ha en bra dag min vän. Kram**

2007-05-26 @ 09:07:01
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: Bosse

jag önska dig min vän en trevlig start på dagen och att du gör något roligt idag

2007-05-26 @ 10:00:47
Skrivet av: mamsen

ja det är till att få barnbarn på löpande band. Grattis. hihi

2007-05-26 @ 12:21:09
Skrivet av: Marita

GRATTIS till tillökningen i familjen. Jag sitter nu på jobb och skriver till dig, Yvonne löser korsord, Vi fick ett tråkigt besked Pepsi blev påkörd av en timmerbil igår, fick avliva henne ene benet var helt av och hade säkert invärtes skador. Det är sådant som händer när man bor vid en stor väg, det finns ju fyra kattor till som inte går över E 14 vad vi vet. Många kramar från mig till dig. Godmorgon och godnatt

2007-05-27 @ 03:33:56
Skrivet av: sofie

Marita: Urs va hemskt med katten. Du kan få en ny av mig ;-)

2007-05-27 @ 17:05:49

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0