.

image346

Åsikter!!
Skrivet av: Anita

Gonatt med dig..kan inte sova för det stormar så..men ska väl gö ett nytt försök..har lovat Josse att krypa ner hos henne.hon har nästan 40 i feber så ja lä inte frysa iaf...

Natti natt!

2007-05-16 @ 00:20:44
Skrivet av: sofie

Men stackars Josse. Hoppas hon kryar på sig! Kram på er

2007-05-16 @ 08:53:43
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: Anita

Jodå..nu är det bara Johannes som inte haft magsjuka..alla vi andra har haft en dust sen i söndags nu.
Idag kommer första flyttlasset upp för mina släktingar från stoclholm..hon jagar stallplats åt sin häst, du vet ingen som kan hyra ut?

2007-05-16 @ 11:19:06
Skrivet av: Anonym

Jodå..nu är det bara Johannes som inte haft magsjuka..alla vi andra har haft en dust sen i söndags nu.
Idag kommer första flyttlasset upp för mina släktingar från stoclholm..hon jagar stallplats åt sin häst, du vet ingen som kan hyra ut?

2007-05-16 @ 11:19:20

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0