Utmaning

Jag antar Valientes utmaning!

Schampo: Herbal Essences 
Balsam: Herbal Essence
Duschtvål: Dove
Duscholja: Använder ingen
Kroppspeeling: Body shop
Ansiktspeeling: Body shop
Leave-in för håret: Använder ingen
Hårinpackning: XL classics
Ansiktskräm: Oriflames day cream
Rengöringsservetter: Oriflames
Rengöringsmjölk: Använder ingen, tvål & vatten duger för min hy ;-)
Ansiktsolja: Nix
Hudlotion: Body shops body butter
Deodorant: Dove
Parfym: Gucci Rush när det är party, annars Amor Amor 
Bas: Make up Store
Concealer: Make up Store
Mascara: Loreal's
Rouge: ? Fått från nån tidning! *hihi*
Läppbalsam: H&M:s läppglans
Handcremé: Body shops

Åsikter!!
Skrivet av: Fru Norbäck

Vilken tung utmaning, själv är jag ju naturligt vacker:)

2007-03-03 @ 18:18:22

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0