Update torsdag

Åh vilken härlig dag det här har varit.

Morgonen/förmiddagen började med att Marie med familj kom på en kopp java.

Sen satte jag igång med att städa sovrummet, garderoberna (alla utom en)
och dammtorkade över allt. Det är ju inte klokt att man sover i sånt dammigt rum??!
Massa sorterade strumor :-) Nu är det så mysigt här vid datorn, rent och snyggt.
Har tänt ljus nu och lyssnar på musik medans jag bloggar.

Sen tog jag & Troja en promenad till stallet, solen lyste och det slaskade under fötterna!
Våren är här!!!

Gjorde stallet sen gav vi oss av på en ridtur och vid det här laget så sken solen som
bara den. Hästarna njöt lika mycket som vi, dom var tvär lugna trots att dom stått i nån
dag nu.
Väl tillbaka i stallet så satte vi oss och solade vid ladugårdsväggen & åt en apelsin,
satan va varmt det var! LIVET ÄR HÄRLIGT!


Sen vart det en kopp kaffe hos mor & far, dom köpte foder åt mig i Birsta så jag slapp
fara till Fränsta.

Så nu har jag lite plock till här i lgh bara sen är allt perfekt, el nu ska jag väl inte överdriva...
... :-) Har nog inte fått med alla dammråttor överallt.

Så den ända punkt jag har kvar av dagens planer är den tristaste av alla, hehe.
Pluggandet.
Ska träffa Kerstin & Carina i morron, suck.

NU: Tvättstugan


Åsikter!!

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0