Update fredag!

Nu har vi kommit från pulkbacken, guuud så underbart. Gustav skrattade så han nästan kiknade när han åkte madrass nerför backen. Solen gassade och vi grillade korv. Johanna & jag åkte madrass nerför backen i en jävla fart..hahhaha! En sån här utflykt ska jag göra fler gånger! Irma & Matilda verkade ha skoj dom oxå, dom åkte så snön yrde!
Sätter in lite bilder...Håll till godo!
    

Åsikter!!
Skrivet av: Helèn

Gud vad mysigt!!
Vi har varit ute idag o blött ner oss.
Har du inga bilder på Massas hoppdebut;)

2007-03-10 @ 12:52:11
URL: http://helenberg.blogg.se
Skrivet av: sofie

Nej tyvärr, Johanna knäppte ett men det vart misslyckat, tyvärr. Men nästa gång kommer han inte undan...:-)

2007-03-10 @ 14:50:44
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: Emma

Va`mysigt ni verkar ha haft. Tack igen för att du passade Gustav. Fina kort

2007-03-12 @ 12:08:11
Skrivet av: sofie

Emma: Det var bara roligt!

2007-03-12 @ 13:42:00
Skrivet av: carro

Barnen hade så roligt! Speciellt kul att faster var med, lät det som.

2007-03-12 @ 22:24:47

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0