Stressig dag.

Idag har det varit fullt upp!
Först stan --->Apt---->Gurra 2år ---->sen kaffe med Kina.

Shoppade lite i stan i dag!
En tunika/klänning, svart finstickad + ett par leggings.
På Cubus. Ska nog ha det på lördag på Boda. :-)
Nu fattas det bara ett par nya skor...och en Bh.

 <---tunikan/klänningen. Bilden ger den inte rättvisa
men ni ser ju lite grann hur den ser ut.
Ni ser även en skymt av mitt nya halsband (grön jordgubbe från
kyssjohanna.se)

Nu måste jag forsätta att se Prison.

Bye


Åsikter!!
Skrivet av: Ellenor

halloJ! Jajjemensan det blir angling, fast i stugan, vi bestämde oss för att skita i edebosjön och åka till stugan istället, mysigare där =) själv då?

2007-03-27 @ 09:04:08
URL: http://inlevelse.blogg.se
Skrivet av: sofie

Självklart blir det angling! :-)

2007-03-27 @ 15:28:23
Skrivet av: Fru Norbäck

..men du Ellinor nu tror jag väl, vadå mysigare- kan väl inte finnas mysigare är bosjön?:)Snygg outfit pinglan!

2007-03-27 @ 16:07:17

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0