Sol sol sol sol!

Är det inte alldeles underbart att vakna upp av att solen fullständigt strålar in genom fönstret?
Hm, alltså inte så länge den är rakt i ansiktet  ;-O
Nu har jag nyss käkat frukost : 2 riskakor och ett glas saft. Måste köpa yoghurt,det var slut :-(

Planer för dagen? Hm jag vet inte.. Är sugen på att rida men måste ha tag på hovis om jag ska rida C.
Skulle vara kul att åka och rida med Anna..

Vad har ni för planer i dag??

Update sen, bye bye

Åsikter!!
Skrivet av: Maria & Kruse

Ja nog är det härligt när man ser solen...men man ser oxå vilka skitiga fönster man har...*L* Skitdetsamma! Vi har varit på promenad & nu ska vi göra oss klara att åka till stan, ska serva bilen.
Hoppas du får en härlig dag nu Sofie för det ska vi ha.

2007-03-14 @ 10:27:52
Skrivet av: sofie

Låter toppen Maria! Kör så det ryker ;-)

2007-03-14 @ 10:59:51
Skrivet av: Fru Norbäck

Varför stannar det bara vid tanken, gör slag i saken...du är bergis rädd för att jag ska rida i från dig:)

2007-03-14 @ 22:42:58

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0