Naprapat

Idag har jag varit till naprapat Frykman (i stöde) med ryggen, Ingrid & Marie på jobbet sa till mig på skarpen att jag skulle göra det. Och det ångrar jag inte en sekund att jag gjorde. Jag var sne i bäcknet, det ena benet var kortare. Han drog till det och sen masserade han sätet/svanken, aj aj aj aj. Han trodde att jag skulle behöva en behandling till sen skulle det vara bra. YES! Hade jag gått längre med det här så hade det lett till ryggskott. *hemska tanke*

Så mitt råd till er: Lyssna till er kropp & behandla den med respekt.

Så resten av dagen å kvällen ska jag ta det lugnt och inte anstränga mig...
även i morron. Men då kunde jag iaf ta en ridtur :-)

Uppdaterar kanske senare, så håll utkik! *hihi*

Åsikter!!
Skrivet av: Marie

Glömde säga att jag har samma diagnos sned i bäckenet.Köp en iläggsula i det ben du är kortare finns på Stödekängan.Jag har testat det fungerar och sen får du tänka på hur du sitter när du rider.Hej svejs kusin vitamin

2007-03-08 @ 20:50:36
Skrivet av: Fru Norbäck

Då kommer du alltså åt bättre med ena skänkeln. Hi hi

2007-03-08 @ 21:38:46
Skrivet av: mamsen

Fru Norbäck med sin alltid lustiga kommentarer

2007-03-09 @ 16:22:53
Skrivet av: sofie

Ja hon är kung!

2007-03-09 @ 17:00:58

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0