Musik

Har tänt några ljus & sitter och lyssnar på lugna låtar. Och tänker.
Jag blir så fundersam när jag lyssnar på sån musik.
Det är skönt med såna stunder.
Jag har en lista med bara lugna låter som jag slår på ibland.
Inte bara när jag är lite nere utan ganska ofta när jag sitter här och skriver.
Favoriten just nu är en låt som Kina skickade till mig för
ett tag sen, "jag älskar dig" , den är sjukt bra.
(vet ej artistens namn. Det står Skinny på min lista men om det stämmer vet jag inte.)


Jag skulle vilja ha en "mysklänning" att ha till vardags,
med grövre strumpbyxor till och stövlar.
Låter kanske inte så vårigt men man kan ju ha den
utan strumpbyxor och stövlar till sommaren juh! *L*
 <---Ungifär som den här... Funderar på att beställa den.
Jag skulle vilja ha nya byxor oxå, har inga som passar nu...2 av mina
svarta byxor passar inte alls, dom ena är för kort och ful modell och
dom andra är för stora. Jag har ett par snygga NYA svarta byxor i garderoben,
men jag kommer inte i dom...ÄN.
Det var länge sen jag köpte dom men dom var trång redan då
så det blev aldrig av att jag använde dom, men jag SKA komma i dom, snart.
Hehe.

Åsikter!!
Skrivet av: Fru Norbäck

Så himla nice att ha klänning till vardags, önskar jag vore bättre på det.

2007-03-11 @ 22:36:02
Skrivet av: sofie

ja samma här!! men jag ska bli bättre på det har jag bestämmt

2007-03-12 @ 13:41:15

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0