KUL KVÄLL!

Nu har Erika, Catrin & Levis varit här. Det är så roligt att träffa dom igen, och prata om allt mellan himmel & jord. Det blir mycket prat om relationer & livet i övrigt. Catrin hade en liten mage, tänk att hon gått halva tiden nu!
Vi kom överens om att nästa gång träffas vi hos Erika. Jag ska ta mig i kragen och åka ner å festa med E nånting oxå. Varför blir det så sällan av att man träffs? Herregud, det är inte mer än 5 mil juh! :-)

Tänk vad mycket man gått igenom med sina barndoms kamrater egentligen.

Nostalgitripp från 90 talet:

- Fila-skor
- Robyn-frisyr
- Get a grip kängor
- Bomber jackor
 -Fruit-of-the-loom-tröjor i alla olika färger

- Svart halsband med bokstäver

- Fjortisfyllor, höger-vänster drickning
- Hälla vatten i spritflaskor så att föräldrarna inte skulle märka
- Palla äpplen
- Farfarströjor
- Penntroll

-Plastnappar, ja såna man hade runt halsen i olika färger.
- Låt: Mr Vain

Ja det finns ju massor, hahaha! Kommer ni på fler?


  
 <--hm, avslöjad! Nu ser ni vad som finns i mitt skafferi :-)

~~Kärnan i äkta vänskap är att tillåta varandra små felsteg~~


Åsikter!!
Skrivet av: Fru Norbäck

Jasså, syskon på g. Å vad mysigt... Du hade satt den viktigaste punkten sist, men jag visste att den skulle komma!

2007-03-12 @ 21:08:31
Skrivet av: sofie

Hehe! Precis!! Finns ju fler låtar att nämna men listan blir sååå lång ;-)

2007-03-12 @ 21:29:25
Skrivet av: matilda

catrin är så rolig :D

2007-03-13 @ 17:06:21
Skrivet av: Sara

Åh satt o pratade några på jobbet om just dom punkterna...man minns dom som igår. Visste inte att det var fler på gång...skojigt, hälsa!

2007-03-13 @ 21:27:18
Skrivet av: Sara

Åh satt o pratade några på jobbet om just dom punkterna...man minns dom som igår. Visste inte att det var fler på gång...skojigt, hälsa!

2007-03-13 @ 21:27:21
Skrivet av: sofie

Jo hon ska ha i juli :-)

2007-03-13 @ 21:56:46

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0