Krasslig??!

Känner mig lite hängig ja, ni vet man känner att nåt är på G i kroppen. På morgonen känner man att man har lite ont i halsen, som senare går över... Dessutom har jag på slutet haft en del ont i ryggen, och då speciellt i svanken. Tex efter att jag suttit ner ett tag och ska kliva upp så får jag gå böjd framåt i några steg för att sen kunna räta ut den. Kina masserade mig i dag på jobbet och det var en sjuk skillnad på dom olika sidorna vid ryggraden, kände mig grin-färdig så ont gjorde det på höger sida. Medans det på vänster kändes som "vanlig" massage. Hon sa att det kändes att jag var svullen på höger oxå... Tänk om man hade haft råd att gå till en massör ändå....
När jag ändå håller på så kan jag tala om att jag har även en del blåsor på tungan, aj aj aj!  *tyck synd om* ;-)



I kväll är det DHW på 5:an, då blir det popcorn och coca cola light :-)



Var en extra stund med hästarna i stallet i kväll, dom är så  härliga. Vad vore livet utan dom? Guuud så trist.
Jag är så glad för att jag har mina hobbies, tror det är viktigt i varje människas liv.
För ens eget välmående...
Det behöver inte vara nåt så tidskrävande som att ha häst men att man har en hobby som man kan ägna nån timme i veckan åt.



Nä nu ska jag vila ryggen i soffan en stund, ha en bra tisdags kväll mina vänner och alla ni andra *L*

Kram Miss Sophie

Åsikter!!
Skrivet av: carro!

Hallå stackare1
Men hur går det att dricka cola och äta popcorn med blåsor i munnen??
Ha en trevlig tisdagkväll själv.
Kram Carro

2007-03-06 @ 22:41:34
Skrivet av: sofie

Carro: Jo det går bra de :-)

2007-03-07 @ 11:28:25
URL: http://sgradin.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0