Huvudvärk.

Vaknade med värsta huvudvärken nu på morgon, sånt är inte trevligt.
Men jag har tagit 2 alvedon 500 mg, så det ska nog ta kål på den.

Idag så ska jag på nån "utbildning" med jobbet. Sen jobbar jag kvällen.
Så nu på förmiddagen hade jag bara tänkte tagit det lugnt å slappa lite
här hemma. Har lite ångest över att jag "slösat" bort 2 fina dagar i stan.
Men jag får väl hoppas på att det blir fler?! Nån som hört hur det blir till
helgen? Vädret alltså. Tänkte på angeltävlingen...

NU: Promenad


'

Åsikter!!
Skrivet av: mamsen

hoppas huvudvärken släpper. Vart du nöjd med håret? Såg bra ut på bild. vi ses sen kram

2007-03-28 @ 08:44:23
Skrivet av: sofie

Mamsen: Ja den har släppt nu, som tur är. Ja jag vart nöjd, klippte upp det lite som jag först tyckte vart för kort men nu har jag vant mig. SES sen.
Kram**

2007-03-28 @ 09:39:41

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0