Hemligheten

Nu har jag sett den sista Wallander filmen "hemligheten", den absolut bästa filmen av alla Wallander.
Jag fällde några tårar...
Jag gillar Beck bättre än Wallander, starkare karaktärer i Beck tycker jag...Gunvald...en pudding den där Persbrant, men Ola Rapace (Stefan i Wallander) är hetare! Mmmm... *fniss*
Till filmen vart det chirra & dirra med cola light = den perfekta kombinationen!

Johanna & jag red i dag. Hon provade Collis!! Det gick super bra! Sätter in ett bild bevis....
Massa imponerade mest i dag.. han hoppade med Susand!
Nu får man snart ännu mer konkurans på tävlingarna framöver.... :-)

image108

Åsikter!!
Skrivet av: Fru Norbäck

Men dra på trissor, nu får vi verkligen konkurrens. Jag blir imponerad!

2007-03-10 @ 16:30:01
Skrivet av: Marie

Ojdå, bäst att du skaffar störtkruka åt Massa om han också ska satsa på hoppkarriären inom ridsporten.Mamilla

2007-03-10 @ 23:20:20
Skrivet av: sofie

Haha! Ja det är nog bäst de!

2007-03-11 @ 11:50:11
URL: http://sgradin.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0