Friskvård/rast

Idag har jag friskård i samband med lunchen. Dom dagarna är sköna.Man behöver komma
ut lite om man jobbar till 17. Gick en rask promenad nu på 25 min. Men satan vad det spratt
slask på byxbena.. Gud vad härligt det var med ny musik i Mp3 spelaren, den förra musiken
var sen Cliff hjälpte mig att fylla på den , och det var typ 1000 år sen.
:-)

I kväll har jag möte med Shs, det vart inställt i söndags vi var bara 3 st. Vi lär nog ska planera
lite om tävlingarna i vår...
-Fru Norbäck, du behöver inte påminna mig. Jag kommer ihåg mötet  
:-)

Jag längar så förbannat tills på lördag! Åh va NICE det ska bli, en HEL dag med cider, mys och party.
Precis vad jag behöver, dessutom är ju partybruttan oxå där med mig  (A.Norbäck) *fniss*

Försökte nyss få med mig Kina på pizzan & käka lunch men tråkis bangade *blink blink*

NU: Vila ryggen på soffan, sen jobb.


Åsikter!!
Skrivet av: kina

jag lovar att bättra mig, annars blir det som jag sa förut att jag måste fan söka för "detta" snart/kram

2007-03-29 @ 21:40:18
Skrivet av: Fru Norbäck

Å dessa upplyftande möten, man känner sig verkligen inspirerad:( Varför inte bara köpa hinder för dom där 58 000 kr och slå igen ridklubben! Snacka om hinderpark! I egenskap av ordförande har jag röstat och kommit fram till att det är det enda rätta! En röst av en möjliga=majoritet.Inte för att jag bryr mig men jag antar att jag har stöd av kassören dessutom, det väger tungt:)

2007-03-29 @ 21:57:44
Skrivet av: Fru Norbäck

Lördag=Rock´n roll baby!

2007-03-29 @ 21:59:19
Skrivet av: sofie

Fru Norbäck: KLART du får stöd av kassören! Tummen upp för hinderparken! :-)

2007-03-29 @ 22:05:42
Skrivet av: sofie

Kina: Jag tycker om dig ändå, det vet du. Även om det var lite mer fart i dig förut...;-) KRAMAS*

2007-03-29 @ 22:06:52
Skrivet av: Bosse

Men jag då jag vill oxå ha en kram

2007-03-29 @ 23:44:26
Skrivet av: sofie

Bosse: Hehe, ska kolla med Kina om hon går med på det, men det tror jag inte är nåt problem alls..:-)

2007-03-30 @ 06:29:44
Skrivet av: Anonym

men Bosse då!!!!!!!!!!!! Det är fler som vill ha kramar. puss på dig

2007-03-30 @ 22:13:57

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0