Fredag, snart lördag.

Jag var så sugen på en ridtur förut, har inte hunnit med det dom sista dagarna.
Ringde Lena men då var hon på väg å skulle köpa moppe åt pöjken sin så då uteblev
sällskapet och då rann lusten av mig.. :-)

Kollade igenom min blogg förut & märkte att nu på slutet har det handlat mycket om
shopping & dyl. "Kanske det är tråkig läsning" satt jag å tänkte..
Men sen kom jag på det att det är ju Min blogg och vill jag vädra en tanke så gör jag det.
Det är lyxen med att ha en blogg.
Jag bestämmer innehåll ;-)
Och tycker man att jag skriver rena jävla smörjan så är det ju bara att strunta i å läsa skiten!

Weeii! Vad jag längtar till i morron! Nu är det NÄRA gott folk!! Jag känner redan att det börjar
rycka i höger armen!!...
Ha nu en skön fredags kväll.

Kanske syns vi i vimmlet på sjön, eller inte.

~Vink i vink~

Åsikter!!
Skrivet av: mamsen

håller med föregående skrivare: SKÅL för morgondagen med mycket napp,lite här å lite där hihi

2007-03-30 @ 22:11:31
Skrivet av: Maria & Kruse

KOm ihåg att ni är där för att fiska....*L*

2007-03-31 @ 07:34:19
Skrivet av: IngvorIngvor

jaaaha kusse,fick du nå napp?
Näää,tihi... ;p
/neta

2007-03-31 @ 17:48:41
Skrivet av: Kattis

Kul å träffa dej idag på isen:)
Jag vet inte va de blir ikväll om de är boda eller stöde huset. Jag tror inte vi har nån cahffis så då blir de stöde huset. Men vi syns nå mer. Kram

2007-03-31 @ 17:59:29

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0