En liten historia,hehe.

En skolfröken startar sitt nya jobb på en skola i Sundsvall. För att göra
ett första gott intryck förklarar hon för klassen att hon är en
Timråsupporter.
Hon ber eleverna räcka upp handen om dom också är det. Alla utom en liten
flicka räcker upp handen.
Fröken tittar förundrat på flickan och frågar:
- Lisa, varför räcker inte du upp handen?
- För att jag inte är en Timråsupporter, svarar hon.
Fröken, fortfarande förundrad frågar:
- Om du inte är en Timråsupporter vad är du då?
- Jag är en MoDosupporter och en stolt sådan, svarar Lisa.
Fröken kan inte tro sina öron.
- Lisa, varför är du en MoDosupporter?
- För att min mamma och pappa är från Ångermanland och min mamma är en
MoDosupporter och min pappa är en MoDosupporter, därför är jag också en
MoDosupporter.
Jasså, svarar fröken lite irriterad. Det är ingen anledning för dig att vara
en MoDosupporter. Man måste inte tycka som sina föräldrar hela tiden.
-Tänk om din mamma hade varit prostituerad, din pappa varit en knarklangare
och din bror en biltjuv. Vad hade du varit då?
- Då, svarade Lisa. Då hade jag varit en Timråsupporter!

(tack susanne)

Åsikter!!
Skrivet av: Anonym

Kanonkul!!! Den bara måste jag komma ihåg.

2007-03-24 @ 11:52:17
Skrivet av: sukka

*asgarv* Läste upp den för Daniel (som är en stolt Modosupporter)å han älskade den!! Hahaha Hoppas att allt är bra m dig gumman.. Ska titta på en dag snarast, för dejt alltså! =)

2007-03-25 @ 16:27:28

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0