-.



Framtiden tillhör dom som TROR på sina drömmar!




.

Åsikter!!
Skrivet av: Marie

Hej!

Håller med dig ang. drömmar,men vilka drömmar menar du mål i livet drömmar som man vill förverkliga el. drömmar som man har när man sover?Eller kanske rent av drömmar (kakor) fniss.Vilka är dina drömmar?
Kram Marie

2007-03-12 @ 07:26:14
Skrivet av: sofie

Jag menar nog drömmar men har om framtiden.
Jag drömmer om ett långt lyckligt liv, ett liv där jag får vara friskt och leva tillsammans med mina djur, och drömprinsen såklart ;-)

2007-03-12 @ 09:07:55
Skrivet av: Marie

Ja det är ju klart att man vill leva lycklig och frisk med prinsen.

2007-03-12 @ 13:08:39

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0