SUCK, varning för svordommar

Helvete vilken jävla bombnedslag det är i lägenheten nu.
Jag blir på så dåligt humör.
Jag bor alldeles för trångt.
Mina kläder får inte plats i garderoben så det ligger/hänger
kläder ÖVERALLT. På stolen i köket, på hundburarna i sovrummet, på toa,
i sängen, t.o.m på tv:n och på golvet. FY FAAN. Dessutom vill jag inte ha burarna i sovrummet,
känns ohygeniskt, men vart ska ja ha dom?? I tv-rummet..?

Gahhh! Jag vill bara skrika rakt ut just nu.

It sucks...

-
Ett litet hus med billig hyra?
-JA tack.

Åsikter!!
Skrivet av: Therese

Du Sofie... Det låter som om du beskriver mitt hem *haha*
Jag bygger ett litet hus åt dig på min gård i Indal, blir det bra??

2007-06-18 @ 17:22:33
Skrivet av: sofie

Therese: JAAAAAAAAA! Gör det!! ;-)

2007-06-18 @ 17:51:47
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: Caroline

...Jobbigt det lät.....stackare.
Själv har jag städat i två dagar för Irmas kalas idag. Men nu är det skönt!! =)

2007-06-18 @ 21:32:31
URL: http://carolinehulinder.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0