Glad!

Ja snart är det midsommar, min favorit högtid på hela året!
ÄLSKAR det verkligen, det är precis som att det är då sommaren
börjar på riktigt.
Jag kommer att spendera min midsommar-afton i Gimsjön i år.
Vi ska äta olika siller, paj, potatis, köttbullar mm. Och så blir det snaps till
sillen så klart ;-)
På lördagen så blir det VISKANS PARKEN...weeii!!
Då hoppas jag att jag träffar er mina kära läsare! =)

Dagens fråga: Vad ska ni göra i midsommar helgen??

Kram på er!
                                    



(P.S Posetivt besök på VC idag =)) D.S)

Åsikter!!
Skrivet av: mamsen

äta å dricka gott och bara vara. kram

2007-06-21 @ 13:56:27
Skrivet av: mamsen

BOSSE,om du läser detta hoppas jag du mår bättre och får en trevlig midsommar

2007-06-21 @ 13:57:42
Skrivet av: Sara

Lutar väl åt parken på midsommardagen =)
Ha en härlig midsommarafton! Vi får hoppas på bra väder.

2007-06-21 @ 16:15:32
Skrivet av: Marie

Hej!
Jag ska jobba midsommarafton 16:30-21:30 sen jobb lörd och söndag.Lite tråkigt eftersom vi är lediga i helgen men man tjänar ju en del när det är storhelg man får ser det så.Jag går ju på schema i sommar.Ha de gott i helgen och ta det lugnt allihop kram Mamilla

2007-06-21 @ 16:36:20
Skrivet av: sofie

Mamma: Det är du värd!
Sara: Faan va kul, då kanske vi ses på parken =)
Marie: Trist att jobba, men som du skriver, amn får tänka på kosingen! :P
KRAM TILL ALLA!

2007-06-21 @ 21:46:16
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: Nikita

jobba jobba jobba heeela helgen..
Men det blir ju fina pengar :) Ha en bra midsommar!
kram

2007-06-22 @ 12:13:49
URL: http://nikital.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0