16.20

Nu sitter man på jobbet.
Fasiken vad jag har hunnit med mycket idag känns det som.
Kl 8 i morse stekte jag köttbullar (till midsommarbuffe'n) sen till fränsta,
sen till matfors och handla mat inför fredag.
Sen hem och byta om och åka i väg på jobbet. PHU! =)

Ha en bra em/kväll!   /S

Åsikter!!
Skrivet av: Kina

Imorgon ska jag vara på mitt "riktiga" jobb! Har jag tur kanske vi jobbar i samma korridor/Kram

2007-06-20 @ 18:25:02
Skrivet av: sukka

Faan va duktig du är! Jag har mitt "midsommar-fix" kvar till imorgon ja... Slutar vid elva iof men varför ska man alltid skjuta på allt hela tiden?? Eller är det bara jag? =)
*GLAD MIDSOMMAR VÄNNEN*
Love you! Puss puss E

2007-06-20 @ 19:05:49
Skrivet av: Bosse

Hej vännen hoppas du har det bra själv så mår jag inte så vidare men det blir väl bättre som vanligt. Ledsen att jag inte skrivit något här på ettlitet tag
Kram från Bosse

2007-06-20 @ 20:54:39
Skrivet av: sofie

Kina: Jag håller tummarna för det jag med ;-P
Sukka: Ja idag var ja det, men det sker inte ofta, haha. Glad Midsommar på dig oxå hjärtat! Pöss
Bosse: Hoppas du kryar på dig vännen!Du vet att jag finns här. Kram

2007-06-20 @ 22:50:53
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: Caroline

Bra jobbat!! :)

2007-06-21 @ 10:20:10
URL: http://carolinehulinder.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0