Update

Nu är det snart dags att dra i väg på jobbet. Idag har jag hunnit med allt på listan
som skulle göras,utom att åka till Marie...
-När far hästarna Marie?

När jag cyklade till stallet hade jag motvind HELA vägen...benen var som gele' när jag hoppade av.
Collis sår ser bättre & bättre ut och svullnaden är nästan borta.
Kanske man kan ta en skritt tur i morron kväll?!
Jag smorde in Susands man med krämen jag köpt...hoppas hon slutar klia sig.

Ha en bra onsdag mina vänner!

**KRAM**

Åsikter!!
Skrivet av: Gittan

Du har rätt det blir dåligt med kommentarer ibland
Så ofta läsar man din blogg med ett litet leénde men vet inte vad man skall säga för jag tycker din blogg är rolig att läsa kram Gittan

2007-07-04 @ 16:13:29
Skrivet av: Marie

Hej!
De åker vid 15:00 jag har varit i Matfors idag på lekparken så jag har inte varit hemma.Kanske kan jag fixa det själv imorgon innan jag ska jobba.
Kram marie

2007-07-04 @ 20:20:39
Skrivet av: sofie

Gittan: Tack, roligt att höra! Kram**
Marie:OK! Kram**

2007-07-04 @ 21:20:42
URL: http://sgradin.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0