SYND!!

Pratade med mamma nu...verkade som jag missade en rolig fest igår...TRIST!
Men vad ska man göra när jag inte kunde byta på jobbet??!

Grattis Kia på 30 års dagen! (yesterday)

Aja...kommer kanske fler tillfällen.

/Ety

Åsikter!!
Skrivet av: Bosse

Det gör det säkert vännen
ska du gå på gatufesten?
det ska jag göra.hoppas man får se dig i allafall
hälsa din trevliga mamma o säkert din lika trevliga farsa

2007-07-01 @ 19:12:26
Skrivet av: Kina

Hys ingen oro vännen, vi har ALLT roliga framför oss. Vi jobbar INGEN mer helg förän FÖRSTA SEPTEMBER!!!!!

2007-07-01 @ 19:49:00
Skrivet av: sofie

Bosse: Nej jag ska inte på gatufesten, inte under helgen iaf ;-) Ska hälsa mamma & pappa =)KRAMAR**
Kina: Ja fatta va skoj vi ska ha hjärtat!! Puss på dig!

2007-07-02 @ 09:05:09
URL: http://sgradin.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0