löRdAG

Tråkväder det är idag. ...

Pappa ringde i morse typ 5.25 och sa att hästarna var lös..GAH!
Jag bad han lite snällt att ta lite havre och locka in dom i hagen igen.
Tack papsen.

Det har varit en skön dag idag. I förmiddags så var vi bort till hästarna
och pysslade om dom, borstade, pussade och gosade lite ;-)
Såret var lite varigt men ingen svullnad i dag.

Efter stallet for vi på iCA, där köpte jag hårfärg och slingor, har haft (har)
typ lite hemma-spa här nu. Håret vart bra, där sparade jag lite money!
Nu ska jag måla naglarna och göra fot-bad! Känns så lyxigt att pyssla om
sig själv på det här viset :-)

Massa lagar mat: -kotletter m potatisgratäng,sallad och bröd! Och idag blir det
brezzer till maten!

I kväll är vi bjudna till Håkan & Kina, ska bli kul!!
Kanske ska vi på Huberget sen, spelemanstämma-Roger Pontare är där, *hihi* Vilken höjdare va?! Haha.

/Sofie

Åsikter!!
Skrivet av: Anna S

Ha så skoj ikväll. Å håll dej framme med ditt autograf block så kanske Påntare kan signera ha ha ha kram

2007-07-07 @ 14:23:55
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Skrivet av: sofie

Anna:Hahahahaah! Japp ska ta en autograf åt dig oxå :P Kram

2007-07-07 @ 14:29:31
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: josefin

hej filmen var jätte bra den var inte hemsk
kramar josefin

2007-07-07 @ 14:50:52
Skrivet av: Emma

Ha det så trevligt ikväll och drick en brezzer åt mig oxå.

2007-07-07 @ 15:34:44
Skrivet av: Ingvor

men pontare är ju bra ,en naturson sofie kanske under kolten åsså??????????????????

2007-07-07 @ 16:11:18
Skrivet av: sofie

Ingvor:Haha, ja kanske de. Komner ni å!

2007-07-07 @ 16:51:37
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: nikita

lät som en mysig dag =) Du är bortskämd med romantiska middagar du ;)
kram

2007-07-07 @ 17:41:10
URL: http://nikital.blogg.se
Skrivet av: Mamilla

Men hallo väntar och väntar på en uppdatering hela dagen.Vad gör du?Kram Mamilla

2007-07-08 @ 19:58:49
Skrivet av: Caroline

Hurrudu; sist blev det väl inte heller så dyrt hos frissan? (ang, färg) *ler*
Vad kul ni ska ha i kväll!! Roligt att Roger Pontare tar sig tid att åka till lilla stöde!!!
Synd att inte Gry kunde vara hos någon, annars hade vi hakat på! =)
....Men du idag är det söndag... Du skrev förmodligen det här inlägget i går....???
Ursäkta, men jag är lite yr just nu....
Klarade jägarexamen! Puss på re!!

2007-07-08 @ 21:10:10
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Skrivet av: Sofie

Carro: Nä sist vart det billigt =) KRAM**

2007-07-09 @ 11:49:11

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0