Horses

For till stallet vid 21.30 i kväll och red Collis, red på banan och hoppade
på ett litet hinder som jag hade satt upp. Det var väl typ 50 cm..hihi*

Massa knäppte lite bilder, tyvärr vart dom inte allt för bra.Men det är svårt
att knäppa när det går undan...haha.

Hopp                             Galopp                       "duktig tjej"
  
Emil & Susand


Susand & jag var ute och red i förmiddags, red ner på Anna-Lenas
bana och hoppade några hinder. Susand vart hur glad som helst
över att få hoppa igen. Pigg och framåt, lillgumman. Kanske jag ska
tävla båda till hösten? =)

.

Åsikter!!
Skrivet av: Sessan

Ja, det kändes verkligen lyxigt! Ny frisyr, ny hårfärg, fixade naglar... shoppat som en tok under semestern. Det kan inte bli bättre, särskilt när vädret börja komma. Vad har du gjort de här dagarna`? Har vädret varit lika lovade hos dig? Kram tjejen!

2007-07-21 @ 11:58:27
URL: http://sessan82.blogg.se
Skrivet av: Sessan

Gah, nu fick jag svaret på min fråga... hoppas att vädret snart kommer till dig. Jag köpte typ 10 klänningar redan i januri-februari, massa tubtopsklänningar. Jag fortsatte att köpa i mars-april... helt sjukt. Bara väntade på somamrne, men kändes mer avlägset för varje vecka. Jag har inte heller hunnit använda allt jag köpt, köper nytt hela tiden. HÄnger ett gäng kläder med prislappar kvar (Skäms), men det var billigt på Zara. Får passa på när Zara inte finns i LKpg! Kram kram

2007-07-21 @ 12:05:30
URL: http://sessan82.blogg.se
Skrivet av: Catrin

Ser att vi båda valt väckarklockan under kategorien "vad vi inte gillar"... Nog för att ingen kanske gillar den, men vad är oddsen att båda väljer just det?? :) Finns ju mycket här i världen som man inte gillar ändå...

2007-07-21 @ 17:49:34
Skrivet av: Elin

Härliga bilder :)

2007-07-22 @ 11:06:14
URL: http://ellee.webblogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0