Gah!

Åh vilken jävla dag på jobbet... fattar inte mig på somliga. Känner mig helt slut.
Men nu är det i morron kvar sen är det HELG! Yes!!
Tyckte jag hörde att det skulle bli ful väder?? Hm, inte bra.

Måste beställa tid hos frissan, ser inte klok ut nu.
3 olika färger på håret och dessutom så måste det
toppas, det är så slitet. Det ska vara mörkt under med ljusa slingor
uppepå sen friskt och fräscht!

Måste dra, bye!

Nedan:
Saga-Cecila

image652


Åsikter!!
Skrivet av: Caroline

Kul att gå till frissan! Man känner sig så fräsch efteråt. Själv väntar jag lite till.....
Saga-Cecilia är en riktigt fin kiss-unge!!

2007-07-05 @ 19:29:43
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Skrivet av: Sessan

Haha, jag får köpa en och skicka upp till dig där! den är superskön och är följsamt i tyget. Älskar den! Idag blev jag jättesugen på den där coboltblåa färgen. =) Frissan är ett måste lite då och då, jag har fått tid den 17! Världens bästa frisör. Kunde egentligen inte den tiden jag fick pga jobbet, men hon avbokade en annan kund och gav mig tiden istället! Stammis är alltid nice, eller hur?!

2007-07-05 @ 20:19:36
URL: http://sessan82.blogg.se
Skrivet av: Marie

Hej!
Gud såå söt!!liten kissemiss.Ja du är ledig jag jobbar hela helgen .Men det går så bra så.Ska upp och rida Gletta nu till veckan skoj!.Ha de gott /Mamilla

2007-07-06 @ 07:05:38
Skrivet av: mamsen

ja hon är så gullig å busig lilla Saga-Cecilia , tyvärr så
tycker vår andra katt Sonja Margareta inte det.hoppas hon ändrar sig

2007-07-06 @ 10:01:36
Skrivet av: Mamilla

Hej!
Men var har ni fått namnet Sonja Margaretha ifrån mamsen?Roligt namn, lite gulligt!

2007-07-06 @ 16:14:57
Skrivet av: sofie

Marie: Mammas vilda fantasi, nä men det är faktiskt släkt namn från mammas sida *fnissar*

2007-07-06 @ 20:59:44
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: josefin

hej sofie visst är katten gulig den är fin ochså den är mjuk att gosa med krammar josefin

2007-07-07 @ 22:29:53

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0