##

Nu är vi äntligen klar med utflyttingen och städningen av lägenheten.
Såå jävla skönt.

Känns jätte bra uppe i huset, härligt med en STOR mysig altan å dricka morgonkaffet på.
Idag blir det väl bara lite pyssel hemma, finns ju en del att göra...image752

Eftersom att jag inte bloggat som jag brukar på ett tag så sitter jag här och kommer inte
på nåt vettigt att skriva...borde väl vara tvärtom va? Mysko.

Ha en bra dag alla!     
        
                            image726 Miss S

Åsikter!!
Skrivet av: Anita

hej!
Har ni flyttat, vars då?Då bju du på inflyttningskaffe nån da då?
Anita

2007-07-31 @ 15:00:29
Skrivet av: sofie

Anita: Klart ja gör de! :-)

2007-07-31 @ 20:11:53
URL: http://sgradin.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0