Tankar...

Ja nu har nyårs helgen varit...den spenderade jag i Hassela med ett gäng kompisar.
Jag hade en bra helg, jag vart varken för full el för bakis. Missade 12 slaget, för då satt jag å Daniel & fyllesurra *hahaha*
Vissa saker/händelser hade jag kunnat varit utan den här helgen...vissa kan överraska...!!

Förkyld är ja, ont i halsen...hoppas man blir bättre inför helgen. Inte för att jag har nåt speciellt planerat men ändå :-)

Fan, jag får tanke-torka så fort ja sätter mig vid bloggen....VAD BEROR DET PÅ?? NÅN SOM VET?
Man vill leverara en rolig blogg, att folk vill fortsätta att läsa den men det blir bara nå tok *asg* Kanske är det just det? Att man vill skriva nåt super kul å då blir det liksom för stora krav? Äh inte vet jag.. Men det är ju bara så enkelt att om man inte gillar det man läser i en blogg så är man ju inte tvingad att fortsätta. Hehe! Så nu vet ni det...*skratt*..

Hej för den här gången!!

/Sofie

Åsikter!!

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0